Leapșa duminicală

E duminică, e soare, ne jucăm. Leapșa vine de la Calatoriidepoveste.ro.


1. Ceai sau cafea?

Cafea. Am toată considerația pentru băutorii de ceai și pentru tabietul ceaiului, dar eu nu pot decât să mă gândesc la febră, paracetamol și faringosept când cineva îmi propune un ceai.

2. Care este momentul preferat al zilei?


Când adorm copiii. Da, sunt o mamă oribilă.

3. Cine este personajul preferat din “A game of Thrones” si de ce? [Daca nu urmaresti A game of Thrones nu-i bai, spune-ne cine-i personajul preferat din serialul favorit]

Dr. Cal Lightman.

4. Crezi in zodii si horoscop?


Nu mai știu. Credeam odată. În zodii, nu neapărat în horoscopul zilnic. Dar capacitatea de a ne programa în urma lecturii unui horoscop cred ca e foarte mare și atunci mă întreb dacă are vreo relevanță ce citim acolo sau am putea pur și simplu să ne imaginăm niște lucruri care, cel mai probabil, se vor întâmpla. Din pricina acestei programări inconștiente.
  
5. Cum arata vacanta ideala?


Ah, o combinație între mare, sightseeing, obiective turistice (ah, nu trebuia să zic asta).

6. Top 3 locuri in care ai vrea sa ajungi in viata si de ce?


America de Sud, pentru Peru, Nazca, Chichen Itza și... vezi punctul 1. 
Cambodgia pentru Angkor Wat.
Polul Sud. Pentru liniște.

7. Visezi cu ochii deschisi?


Tot mai greu.

8. Ce-ai alege sa vizitezi intre Asia si America de Sud?


America de Sud. Am o fascinație pentru acea zonă care depășește fascinația pentru Asia.

9. Antreprenoriat sau corporatie?


Ah, grea întrebare. Acum sunt antreprenor, dar mi-e dor și de vremurile când nu apreciam stabilitatea pe care ți-o dă corporația.

10. Ski, placa sau vin fiert?


Vin fiert. Prefer vară, soare, nisip... mai mainstream așa.

11. Shopping online sau offline?


Dacă vorbim despre haine, offline. Am un corp special, care trebuie să probeze totul. Nu cumpăr la impuls și în niciun caz fără să mă văd îmbrăcată în respectiva piesă.
Pentru toate celelalte, există www.