Mâțe pe net

Prima dată când m-am întâlnit cu ideea unui spațiu virtual dedicat animalului de companie, recunosc c-am fost ușor surprinsă. O prietenă creativă, colegă în agenția de publicitate în care lucram, i-a creat un profil personal câinelui din dotare. Mi s-a părut super cool, iar când în viața mea a apărut Bretzel, motănelul cules din iarbă, pozele cu el au devenit în scurt timp adevărate povești de Facebook, unde comentam mai ceva ca la un om. Iar epopeea "Bretzel" a continuat la vreun an distanță cu varianta "Bretzel și Ștefi", cea din urmă fiind o altă pisicuță culeasă de data asta din mijlocul străzii, după ce fusese lovită de o mașină. Cert e că cei doi au devenit adevărate personaje pe Facebook. Și încă sunt, dar acum trebuie să împartă gloria cu copiii bipezi care au apărut între timp în viața noastră.



În tot cazul, sunt destule animăluțe haioase pe net, care fac deliciul pauzelor la birou, spre oroarea celor care nu înțeleg dom'le, ce atâta fascinație la o mâță sau la un cățel?!

Preferata mea, de departe, e Grumpy Cat. Poate pentru că deseori mă regăsesc în meme-urile pe care binevoitori anonimi le adaugă pozelor găsite pe net.





Dar nu mi-e rușine nici cu Maru. Pisoiul japonez care adoră cutiile.
 




Iar recent l-am descoperit pe Mikado. Un motârlan splendid, care pare-se că are multe de povestit. Așa că-l voi urmări de la distanță, cum de altfel le place pisicilor să fie adorate, să văd ce pune la cale dihania asta mirobolantă. 

                                                           (P)