Haos și pempărși

Dacă e să am vreo dorință pentru la anul, atunci aceea este să devin mai eficientă. Nu mă ajută nici personalitatea, nici zodia, nici tarele cu care m-am născut, așa încât de câțiva ani de zile duc o muncă asiduă cu mine însămi ca să devin  a lean mean efficiency machine. Har Domnului, cu doi copii acasă, care mai de care cu cerințe moțate și un business unic în România, eficiența trebuie să-mi fie a doua natură. Așa că nu prea am timp să mă împrăștii în o mie de direcții.

Și totuși, o fac. Am remindere și post-it-uri și tablă magnetică pe frigider și agendă și tot încurc borcanele! Pentru că sunt zăpăcită și pentru că vreau să le fac pe toate odată, vreau să-mi iau de-o grijă și gata! Da, eu eram copilul ăla care întâi își făcea temele și apoi se juca, nu pentru că așa ma obliga mama, întru veșnică traumatizare, ci pentru că voiam să scap rapid de lucrurile mai puțin amuzante, ca să rămân cu amintirea celor frumoase, pentru restul zilei. Și așa am rămas. 

Stai să fac de mâncare lui bebe. Ups, mail. Să răspund. Ok, să scot iaurtul din frigider până se trezește. Telefonul! Sigur, facem programare și prin telefon. La revedere. Să nu uit să-l trec pe om în programare... Mail. Să răspund. Hai și-un Facebook refresh dacă tot sunt aici... ahaahahahaa ce mâță turbată...awww, ce bebe drăguț... Bebe? Te-ai și trezit?! Ah, iaurtul! Sună telefonul. Bună, mama! (să nu uit să trec omul de mai devreme în programare). Să iau pempărși că aproape nu mai am! Sms la soț: mergem în weekend să luăm suppplies pentru casă și pentru bebe. Iaurtul! Ți-e foame??? Deja?? Hai, frate! Nici n-am pus legumele la abur, nici n-am scos iaurtul din frigider... Sunt o mamă oribilă! 

Culmea, copiii par că nu bagă de seamă. Ironia sorții face că taman când ai o viață plină (de haos), trebuie să fii foarte adunat și organizat. Altfel, nu duci nimic până la capăt. 

Și în tot acest haos, primesc o scrisoare de la Farmaciile Dona, care începea încurajator: ”Știm cât de prețios este timpul tău.” O, daaa! Fiecare bob de eficiență este atent cheltuit pentru momentele dragi de lenevit pe canapea petrecute în sânul familiei (doh!), așa că orice idee/soluție pentru îmbunătățirea productivității personale este binevenită oricând. Scrisorica merge mai departe: ”Din această toamnă, la Farmaciile DONA din cartierul tău, găsești scutece absorbante la prețuri de hipermarket.” O informație utilă, mai ales atunci când nu te lăfăi în bugete de black card-uri și chiar contează leuții economisiți, bașca timpul pe care acum îl petreci cum vrei tu. Sigur, alături de cei dragi, cum altfel?!

Și, vorbind cu cei care se ocupă de comunicarea pentru Farmaciile Dona, am mai aflat și că alte produse pentru bebluși se bucură de prețuri speciale. Tot colo șa, la colțul blocului cum ar veni. Spre exemplu, șervețelele umede Pampers Sensitive și biberoanele Avent de 125 ml sunt mai ieftine decât la Carrefour (sigur, cu cardul de fidelitate DONA) iar pachetul mare de Pampers nr. 3 este mai ieftin decât la Auchan! * 

I wish!
Sunt conștientă că nici aceste informații nu mă vor vindeca de zăpăceală, dar măcar nu voi mai avea mustrări de conștiință atunci când cumpăr de la farmacie pempărși pentru bebe, în loc să stau și să mă organizez în așa fel încât un drum la hipermarket pe lună să ajungă pentru toate cele în casă și cumva, printr-un miracol al zânei Eficiență, să nu mi se mai întâmple să rămân fără pempărși în casă când mi-e lumea mai dragă!

Voi cum funcționați? Aveți vreun secret pentru mai buna organizare? Vreun program lipit pe frigider? 

P.S. Am de dat un pachet mare de Pampers nr 3. Comentariile de aici  + cele de pe Facebook intră în tragerea la sorți. Până la finalul zilei de mâine avem timp să tot comentăm :)


---------------

* Prețuri furnizate de agenția de comunicare a Farmaciilor Dona, în urma unui research la stand, în magazinele menționate mai sus.